♥ lördag 5 november

Hej dagboken. Min förkylning under natten har blivit värre. Buhu. Fast jag är glad iallafall, för denna dagen kommer bli toppen. Min bästa barndomsvän Emilia kommer med familj till Göteborg idag. Ikväll blir det ännu en trerättersmiddag, jippi vad gott. Under dagen blir det förhoppningsvis en liten runda på stan och vi ska även fixa efterätten tills ikväll. Vi har pratat om att göra pannacotta, men jag kom på idén att göra gino för det är lite enklare.

Ikväll kommer även min storasyster till Göteborg. Ska bli mysigt. Ikväll ska vi gå ut, plus min systers kompis. Hoppas verkligen att jag känner mig piggare ikväll och att min hosta har försvunnit då. Så att jag kan ha kul ikväll.


Jag, min storasyster och Emilia på Ramberget, maj 2010
Jag älskar er mina fina!


Kommentarer
Postat av: josephine

Ragga lite åt mig med när ni går ut, någon cool weekday kille tack. Nej tack ingen tack! Puss

2011-11-06 @ 00:31:59
URL: http://www.josephinerydlinger.tumblr.com
Postat av: Mallan

2010 är det ;)

2011-11-06 @ 20:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0