♥ you can count on me, and i'll be there

Hej dagboken. Det har varit fullt upp hela dagen lång. Åkte hem till min vän Victor i förmiddags och tillbringade hela för+eftermiddagen där. Filmtittande och FIFA spelande.

Ikväll kommer min finaste vän Josephine, vilket ska bli hur mysigt som helst. Saknar henne så mycket, även om vi sågs för några dagar sedan. Torsdagskvällen erbjuder myskväll och vi får se vad morgondagen har att erbjuda till oss två flickebarn.

Idag har jag ej fotat någonting med min nya fina kamera och nu är det inte så bra ljus ute för de bilder jag vill ta. Så jag får ordna lite fotosession imorgon om vädret tillåter.


bild på mig och Josephine från U-hamn 4 juni 2011


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååhoooho så mysigt vi har det min gullegulleplutti!!!!!

2011-11-03 @ 20:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0