♥ you had my heart inside of your hand

Hej Dagboken. Idag är det den andra november och jag är riktigt glad. Snart ska jag åka ner till stan för att gå till min optiker. Min syn har förändrats sjukt mycket under ett halvår, och inte till det bättre. Buhu.

Efteråt ska jag träffa min fina vän Kristina. Jag har planerat in Halloweenmys idag, med familj och min vän. Skära ut pumpor, baka goda saker och titta på någon kuslig film.

Här nedan är tre nytagna bilder (enbart för din skull bästa Ebon). Jag är en ny kamera som jag försöker klura ut alla inställningar på för att få det så bra som möjligt. Trodde aldrig att en simpel digitalkamera kunde ha så många olika funktioner.



Skjorta ifrån Gina Tricot och byxor ifrån Zara.


Kommentarer
Postat av: josephine

Världens finaste bebbi! Synd att jag inte kunde komma å mysa med er.. Ska kommentera varenda inlägg så du fortsätter med detta, hihi

2011-11-02 @ 14:21:19
URL: http://www.josephinerydlinger.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0